Dozownik płynu do dezynfekcji
Bezdotykowy dozownik z wyświetlaczem umożliwia bardzo łatwą dezynfekcję rąk, a jednocześnie wyświetlanie informacji lub reklamy.
TelePresence IP
213.186.79.141##06 1791
Bezdotykowy dozownik z wyświetlaczem umożliwia bardzo łatwą dezynfekcję rąk, a jednocześnie wyświetlanie informacji lub reklamy.
Systemy Digital Signage posiadają szereg zalet, dzięki którym powierzchnie handlowe zyskują potężne narzędzie sprzedażowe. Przede wszystkim systemy informacji multimedialnej wytwarzają pozytywne skojarzenia z nowoczesnością i postępem technologicznym dzięki czemu obiekty handlowe zyskują na prestiżu. To sprawia, że Klienci chętniej spędzają czas na zakupach w galeriach wyposażonych w wielkoformatowe monitory. Dodatkowo dynamiczny content wyświetlony na ekranie w atrakcyjnym miejscu zawsze przyciągnie uwagę odbiorców w najważniejszym momencie zakupowym.Ważną cechą systemów Digital Signage jest również możliwość sprzedaży czasu antenowego. Profesjonalne rozwiązania zapewniają obsługę wszystkich popularnych formatów plików multimedialnych co ułatwia współpracę z reklamodawcami, a dodatkowe narzędzia umożliwiają precyzyjne generowanie raportów wyświetleń reklamy.
Jednym z częstych przyczyn frustracji klientów galerii handlowych jest trudność w odnalezieniu najbardziej interesujących ich sklepów - zwłaszcza, gdy po raz pierwszy odwiedzają dane centrum. Digital Signage jest technologią, która pozwala rozwiązać ten problem w skuteczny i ciekawy wizualnie sposób. Wykorzystanie interaktywnego ekranu w charakterze mapy, która wskaże klientom, gdzie powinni się udać znacznie ułatwia organizację zakupów, pozwalając odnaleźć się nawet w wielokondygnacyjnych budynkach.
Jednym ze sprawdzonych sposobów na zachęcenie klientów do odwiedzin w sklepach jest organizacja targów, imprez i konkursów. Digital Signage w galerii handlowych może posłużyć wielkopowierzchniowym placówkom do reklamowania eventów. Zaprojektowanie harmonogramu wyświetlania na wiele miesięcy pozwala za jednym zamachem stworzyć pakiet ciekawych graficznie reklam nadchodzących wydarzeń. Taka reklama zachęci do udziału zarówno stałych bywalców, jak i osoby, które odwiedzają centrum sporadycznie.
O atrakcyjności centrum handlowego w dużej mierze decydują sklepy, które się w nim znajdują. Znane marki, które mają już stałe grono zwolenników są gwarancją pozyskania nowych klientów. Posiadanie nowoczesnego systemu Digital Signage może być atutem, który zachęci duże sieci sklepów do inwestycji w placówkę właśnie w Twojej galerii. Możliwość wykupienia czasu ekranowego na prezentację oferty lub aktualnych promocji to dla wielu firm duży plus.
Co więcej, Digital Signage można wykorzystać również w celu promowania innych przedsiębiorstw i wydarzeń, które nie znajdują się bezpośrednio w galerii. Atrakcyjna wizualnie forma dynamicznych reklam wyświetlanych na ekranach może posłużyć się również dla reklamowania innych lokalnych biznesów oraz imprez miejskich. Udostępnianie nowoczesnej przestrzeni do celów marketingowych może okazać się stałym źródłem dodatkowych dochodów dla właścicieli centrum handlowego.
Promedio Ryżowa 49 02-495 Warszawa woj. mazowieckie biuro@promedio.net.pl NIP 769-184-93-73
Copyrights © PROMEDIO 2022