Dodatek "COVID-19" dla QCloud
Dodatkowy moduł COVID-19 do systemu QCloud wyświetla informację kiedy klient może wejść do placówki.
TelePresence IP
213.186.79.141##06 1791
Dodatkowy moduł COVID-19 do systemu QCloud wyświetla informację kiedy klient może wejść do placówki.
Automaty biletowe
Seria automatów najnowszej technologii, ultra nowoczesny design, w pełni dopasowany do Twojej organizacji umożliwia komunikowanie się z Klientem w nowej jakości! System informuje i kieruje Klienta do rożnych serwisów. Najwyższej jakości wykonanie, dostosowane do wysokiego natężenia ruchu Klientów oraz ergonomiczny panel zapewnią jedynie dobre doznania Twoich Klientów.
Bilet
Do każdego rodzaju obsługi wybieranego przez Klienta, drukowany jest wyspecyfikowany bilet. Długość biletu zależy od tekstu i obrazów do wydrukowania. Kiedy wybór kolejki zostanie dokonany, Klient otrzyma papierowy bilet z wydrukowanymi informacjami. Na bilecie drukowany jest indywidualny numer dla Klienta będący jego rezerwacją miejsca w wirtualnej kolejce.
Oprócz numeru biletu drukowane mogą być dodatkowe informacje takie jak:
|
![]() |
Ekran główny
Monitory zbiorcze to profesjonalne ekrany LCD z matrycą do pracy ciągłej w trybie 16h/7 lub 24h/7 dni w tygodniu. Charakteryzują się bardzo długą żywotnością oraz obrazem wysokiej jakości. Stosując ekrany LCD uzyskujemy podwójną korzyść, ponieważ wykorzystujemy wzmożoną uwagę Klientów, którzy obserwują ekran w oczekiwaniu na swoją kolejność. W tym czasie mozemy wyświetlać na ekranie dodatkowe informacje i komunikaty, które sa dla nas ważne. Tym samym oczekiwanie Klientów jest przyjemniejsze i niekrępujące.
Dzięki temu możemy wykonać takie operacje jak:
Funkcje:
|
![]() |
Audio.
Przy użyciu ekranów głównych możemy również zrealizować przywołania dźwiękowe. System może generować standardowy dźwięk lub wyczytywać numery biletów.
Rozmiar ekranu może być dowolny, począwszy od 32 cali, a skończywszy na 85 calach. Ponadto system umożliwia instalację dowolnej ilości ekranów głównych w całej przestrzeni obsługi Klientów.
Ekrany Gabinetowe
Ekrany gabinetowe montowane nad drzwiami lub obok drzwi gabinetów służą do przywoływania biletów do pokoi, w których realizowane są usługi. W gabinetach może znajdować się kilka stanowisk, a layout ekranu umożliwia przejrzystą komunikację dokładnego miejsca do którego ma udać się klient. Monitory mogą również realizować przywołania w formie audio dzięki wbudowanym głośnikom. |
![]() |
|
Standardowy rozmiar to 21,5", jest równiez możliwość montażu ekranu o rozmiarze 11,6" lub 24". |
Ekrany stanowiskowe
Ekrany stanowiskowe służą do przejrzystego zakomunikowania miejsca obsługi przywoływanego Klienta. Zamiast klasycznych tabliczek ledowych proponujemy Państwu nowoczesne monitory LCD o atrakcyjnym designie, które umożliwiają dodatkowo wyświetlanie statusu stanowiska: CZYNNE / NIECZYNNE / PRZERWA. Zastosowane monitory LCD mogą mieć dowolny rozmiar: 10-27". |
![]() |
|
Istnieje również możliwość zastosowania klasycznych tabliczek z oznakowaniem stanowiska. Wówczas cała komunikacja z Klientem odbywa się za pośrednictwem ekranu głównego. |
Konsole przywoławcze
Pracownicy obsługują system poprzez konsole przywoławcze. Konsole dostępne są w postaci aplikacji na komputery z systemem Windows lub w wersji webowej na przeglądarkę internetową. Rozwiązania software’owe posiadają nielimitowaną licencję, dzięki czemu rozbudowa systemu o dodatkowe stanowiska może odbyć się bez kosztowo. Konsole mogą być również dostarczone w postaci paneli dotykowych 7”.
Konsola przywoławcza umożliwia między innymi:
|
![]() |
Konsole przywoławcze mogą być dostarczone na terminalach 7-10” lub zamiast konsol istnieje możliwość zastosowania przycisków przywoławczych.
Więcej informacji na www.qcloud.pl
Promedio Ryżowa 49 02-495 Warszawa woj. mazowieckie biuro@promedio.net.pl NIP 769-184-93-73
Copyrights © PROMEDIO 2022