Dodatek "COVID-19" dla QCloud
Dodatkowy moduł COVID-19 do systemu QCloud wyświetla informację kiedy klient może wejść do placówki.
TelePresence IP
213.186.79.141##06 1791
Dodatkowy moduł COVID-19 do systemu QCloud wyświetla informację kiedy klient może wejść do placówki.
Moduły opcjonalne to dodatkowe funkcjonalności systemu kolejkowego QCloud, w które można wyposażyć system wzbogacając jego zastosowanie. | ![]() |
Moduł "Kalendarza - Rezerwacje internetowe"
Opcjonalny moduł umawiania wizyt przez Internet umożliwia planowanie spotkań w trybie samoobsługowym 24h/dobę przy wykorzystaniu sieci internetowej.
Klient po uruchomieniu dedykowanej strony może wybrać temat, datę i godzinę wizyty z dostępnych terminów. Po podaniu wymaganych danych kontaktowych zatwierdza planowaną wizytę. Następnie w dniu wizyty zgłasza się do pracownika placówki celem odebrania zarezerwowanego biletu lub pobiera bilet z automatu po podaniu kodu weryfikującego. Istnieje możliwość uruchomienia modułu autoryzacji, tzn. rejestracja wizyty będzie możliwa:
|
![]() |
Osoba zarządzająca systemem może w dowolnym momencie zmienić lub usunąć wcześniej zaplanowane przez Klientów spotkanie zwalniając termin. Operacje takie może przeprowadzić wyłącznie osoba, która ma uprawnienia do dedykowanego CMS’a. Prawa dostępu do CMS’a ustala administrator Systemu. |
Moduł "Grafik Pracy"
System QCloud został wyposażony w opcjonalny moduł planowania grafiku pracy pracowników. W ramach tygodniowego harmonogramu przypisujemy godziny pracy poszczególnych pracowników w danych gabinetach lub pokojach obsługi. Dzięki temu monitory gabinetowe służące do wyświetlania przywoływanych biletów mogą również w sposób automatyczny wyświetlać informację kto aktualnie pracuje w danym pomieszczeniu. Moduł ten świetnie sprawdza się w urzędach i placówkach medycznych. Przykładem zastosowania jest wyświetlanie informacji o aktualnie przyjmującym lekarzu w danym gabinecie.
|
Obsługa modułu odbywa się za pomocą tego samego panelu co do zarządzania całym systemem. Wystarczy zalogować się za pomocą przeglądarki internetowej, aby uzyskać dostęp do grafiku. Przy rozległych placówkach przydatną cechą modułu jest możliwość przypisywania pracowników do stworzonych grup, co umożliwia uporządkowanie grafików np. po działach naszej organizacji. |
Moduł "Badania Satysfakcji"
Moduł badania satysfakcji klientów świetnie sprawdza się tam, gdzie zależy nam na podnoszeniu standardów obsługi. Klient po zakończeniu korzystania z usług może dokonać szybkiej oceny zadowolenia z jakości naszej obsługi. W tym celu korzysta z dotykowego panelu z prostym wyborem grafiki reprezentującej jego samopoczucie. Wszystkie dane agregowane są w panelu managera do szybkiego wglądu i analizy. Panele mogą być przypisane do stanowisk. Najczęściej stosowane panele to tablety 10” z systemem Android zamocowane w kompozytowych ramkach, przymocowane do biurek lub lady stanowisk obsługi.
|
Zalety:
|
Moduł SMS
Moduł SMS umożliwia wysyłanie wiadomości SMS na telefon Klienta z bieżącymi informacjami dotyczącymi jego biletu w kolejce. Administrator systemu za pomocą panelu internetowego może dokonywać bieżących ustawień modułu. Uruchomienie modułu wiąże się z opłacaniem comiesięcznego abonamentu za wykorzystane smsy.
|
Najczęściej generowane SMSy:
|
Moduł Kalendarza - Wizyty na godziny
W systemie kolejkowym QCloud możemy uruchomić moduł umożliwiający przekierowywanie biletów do poszczególnych stanowisk lub gabinetów na konkretne godziny. Przykładem zastosowania tego modułu są placówki medyczne przyjmujące pacjentów do specjalistów na wyznaczone terminy. Moduł ten jest świetną alternatywą dla integracji systemu kolejkowego z kalendarzem systemu medycznego.
|
Cechy:
|
Moduł "API - Integracja z aplikacjami"
System QCloud posiada opracowany interfejs programistyczny aplikacji, potocznie zwany API, który określa reguły i zasady komunikacji systemu z zewnętrznymi aplikacjami bazo-danowymi. Jest to opcjonalny moduł, który umożliwia integrację systemu kolejkowego z oprogramowaniem Klienta, takim jak np. system medyczny placówki lub aplikacja sprzedażowa sklepu.
Przykładowe zastosowania:
|
![]() |
Promedio Ryżowa 49 02-495 Warszawa woj. mazowieckie biuro@promedio.net.pl NIP 769-184-93-73
Copyrights © PROMEDIO 2022